Avatar billede kills Nybegynder
16. oktober 2006 - 18:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløst Stofanet

Jeg giver hver måned 50 kr for at have stofanet med et modem der har trådløst internet, men jeg ved jeg kan købe en router eller lign, så jeg ikke skal betale de 50 kr i månenden, men spørgsmålet er bare hvilken en
??

Nogen der kan hjælpe mig lidt, skal bare have en billig en da jeg bor i lejlighed, så den skal ikke række så langt

Mvh Kills
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
16. oktober 2006 - 22:26 #1
Jeg har sådan en her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=18516
Det er en ganske glimrende router, og jeg tror ikke at du får en god en billigere...
Avatar billede kills Nybegynder
16. oktober 2006 - 22:36 #2
Har du stofanet eller hvordan ?
Avatar billede kills Nybegynder
16. oktober 2006 - 22:47 #3
Når jeg læser anmeldserne, er de meget svingende nogle sir den er god andre siger det modsatte... ?
Avatar billede Henry Novice
16. oktober 2006 - 22:51 #4
jeg har haft gode erfaringer med denne her Router/Accesspoint

http://www.satech.dk/privat/wireless.php?SID=de101ece8bf5c8340dcd&ProductID=68

og den er billig
Avatar billede kills Nybegynder
16. oktober 2006 - 22:55 #5
Okay super lyder spændene, den er også nemt at sætte op ? var det stofanet du havde ?
Avatar billede Henry Novice
16. oktober 2006 - 23:10 #6
Nej jeg har Cybercity, men ja den er meget nem at sætte på, man kan ændre MAC adressen på routeren så den hedder det samme som ens computer, så skal man ikke lave nogle ændringer i dit modem
Avatar billede kills Nybegynder
16. oktober 2006 - 23:16 #7
Okay super