Avatar billede Sweet1 Nybegynder
15. oktober 2006 - 20:56 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Messenger Live vil ikke logge på

Hejsa

Jeg har kørt med Messenger Live i ret lang tid nu, og pludselig efter en opdatering af windows så vil den ikke logge på mere, men den vil gerne på min arbejdspc, så hvad kan der være galt og hvad kan jeg prøve at gøre for at få den til at connecte på min server igen ?

Messenger 7.5 vil gerne connecte, men vil gerne bruge Live versionen.

Ydermere : hvor gemmer Messenger Live ens egne iconer som man bruger når man chatter ?

Med venlig hilsen

Sweet1
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. oktober 2006 - 21:20 #1
dine ikoner gemmes i formatet dat i en mappe under
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

hvis du kopierer ovenstående og indsætter det i stifinder ledes du til stien automatisk.

Disse dat filer skal du omdøbe til gif, så kan du derefter importere dem igen
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
15. oktober 2006 - 21:51 #2
Der er de så ikke, i det directory er der kan en masse directory's hvis navne består af tal
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. oktober 2006 - 22:13 #3
ja men i en af de under mapper under custom emotions ;) (og ja der kan være mange mapper)
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
15. oktober 2006 - 23:27 #4
Hey cool takker

Venter lige på svar med det andet inden jeg giver point :)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. oktober 2006 - 00:30 #5
har du prøvet at fjerne msn og reinstallere den ?
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
16. oktober 2006 - 04:07 #6
Ja indtil flere gange, og også .net
Avatar billede nva Praktikant
16. oktober 2006 - 10:03 #7
Hvilken fejlkode får du?
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
17. oktober 2006 - 16:43 #8
Jeg får fejlkode 81000323
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. oktober 2006 - 17:08 #9
hvad version har din MSN live ? (kan du se under hjælp)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. oktober 2006 - 17:09 #10
http://www.msgweb.nl/forums/printthread.php?tid=366 lidt nede på siden er der en række muligheder
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. oktober 2006 - 17:09 #11
Concerning your issue with error 81000323, the probable reason why you get this message are Windows Live Messenger and Windows Messenger are running on a Windows XP-based computer, and both the Messenger programs are set to sign in to the Microsoft .NET Messenger service automatically. Other possible reason why you encountered this issue is you are signed in to the .NET Messenger service with the same e-mail address on more than one computer or you are signed in to MSN Messenger or Windows Live Messenger and to Windows Messenger with the same Microsoft .NET Passport. When MSN Messenger starts, it signs you out of Windows Messenger. Another possible reason could be:

- You are signed in to the Messenger service through a third-party instant messaging client, such as Trillian, with the same e-mail address that you use to sign in to MSN Messenger.
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 08:46 #12
http://www.livemessenger.net/downloads/MSNP13DowngraderSetup(www.livemessenger.net).zip - måske virker denne, men det er kun et skud, da jeg ikke kender den.
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 11:59 #13
Se bort fra mit indlæg.
Avatar billede nva Praktikant
20. oktober 2006 - 17:02 #14
Se nederst i denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/738687
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
20. oktober 2006 - 19:22 #15
Så tusinde rigtig mange gange tak for jeres hjælp :D
Avatar billede nva Praktikant
20. oktober 2006 - 20:19 #16
Velbekomme :)