Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. oktober 2006 - 10:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adresssen på en webbutik

Jeg leder efter en url på en webbuti, som jeg benyttede for et par år tilbage. Jeg aner ikke om den kører endnu, da den havde et notorisk ry for at tage røven på folk.

Den handlede mest i case modding ting, som fx. LED's, blæsere (et mærke som havde fluid lejre og de var vidst de eneste der måtte sælge dem i dk, påstod de), sleeves, fanducts osv osv osv.

Grunden er at jeg nogle LED's liggende, som jeg ikke kan huske max volt belastningen på og jeg aner ikke hvordan jeg finder den, så jeg tænkte jeg kunne kigge på siden. Hvis jeg er heldig heldig er den ikke blevet opdateret og så står voltene der jo stadig.

Håber I kan hjælpe :)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. oktober 2006 - 10:32 #1
det må være chippen.dk
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. oktober 2006 - 10:33 #2
Ja det var det og den linker til en sex side, hvilket ikke kan komme bag på nogen. den gut var seriøst for viderekommende.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. oktober 2006 - 10:34 #3
men siden peger nu på et porno site
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. oktober 2006 - 11:47 #4
http://web.archive.org/web/20050205084232/www.chippen.dk/index.htm

der er det da muligt at finde telefonnummeret til ham