Avatar billede jmeincke Nybegynder
13. oktober 2006 - 20:58 Der er 12 kommentarer

Renselse af HIJACKTHIS

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\CTSvcCDA.EXE
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\PROGRA~1\Dantz\RETROS~1\retrorun.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\WINDOWS\system32\MsPMSPSv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\htpatch.exe
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~2\VPTray.exe
C:\WINDOWS\DitExp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\SymSPort.exe
C:\Documents and Settings\Jacob Meincke\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\ULS3APY5\hijackthis[1].exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=8600
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [HTpatch] C:\WINDOWS\htpatch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~2\VPTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AnyDVD] C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RamCleaner] C:\Programmer\RamCleaner\RamCleaner.exe -s
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\PartyPoker.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\PartyPoker.exe (file missing)
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\System32\NavLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTSvcCDA.EXE
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: MSCSPTISRV - Sony Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\AVLib\MSCSPTISRV.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PACSPTISVR - Sony Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\AVLib\PACSPTISVR.exe
O23 - Service: Retrospect Express HD Launcher (RetroExpLauncher) - Dantz Development Corporation - C:\PROGRA~1\Dantz\RETROS~1\retrorun.exe
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Sony SPTI Service (SPTISRV) - Sony Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\AVLib\SPTISRV.exe
O23 - Service: SonicStage SCSI Service (SSScsiSV) - Sony Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\AVLib\SSScsiSV.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
O23 - Service: Symantec SecurePort (SymSecurePort) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\SymSPort.exe
Avatar billede fromsej Praktikant
13. oktober 2006 - 21:12 #1
Der er ikke noget i loggen.
Hvilke problemer har du?
Avatar billede jmeincke Nybegynder
13. oktober 2006 - 21:20 #2
Min computer starter vanvittigt langsomt... Og jeg har netop forsøgt at installere en patch til battlefield 2, som nærmest lagde min puter ned. Det er en 2,4 ghz - det burde ikke være tilfældet.
Avatar billede jmeincke Nybegynder
13. oktober 2006 - 21:21 #3
Har det ikke noget at sige at den samme proces står flere gange eller at man har så mange processer kørende?
Avatar billede fromsej Praktikant
13. oktober 2006 - 21:37 #4
Nej, så mange er der heller ikke, at det skulle betyde at din maskine er så sløv.

Klik på Start->Kør skriv SFC /scannow(bemærk mellemrum), klik OK.
Din CD skal sidde i drevet.
Avatar billede nva Praktikant
16. oktober 2006 - 10:43 #5
Giv den en tur med www.ccleaner.com - kør derefter en scandisk og derfragmentering fra 'tilbehør-system værktøjer'. Hvis det ikke hjælper så overvej at prøve et andet antivirus-program (fx. det gratis AVG) og endelig kan du checke at din hardisk kører alt andet end i PIO-mode. Det ser du i enhedshåndteringen under IDE ATA/ATAPI controllers - vælg hver enkelt og se under egenskaber- avancerede..
Avatar billede jmeincke Nybegynder
17. oktober 2006 - 21:59 #6
Hej

Hvordan kører du en scandisk? Og hvordan kommer jeg ind i enhedshåndtering.

Tak
Avatar billede jmeincke Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:06 #7
Hej

Har fundet enhedshåndtering og min harddisk. Der kan jeg vælge: Overførselstilstand: DMA, hvis tilgængelig. Nuværende overførselstilstand: Kun pio. Kan jeg gøre noget ved det?
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 08:53 #8
Se her http://support.microsoft.com/kb/817472/en-us - kig under windowsxp
Avatar billede nva Praktikant
20. oktober 2006 - 17:04 #9
Respons?
Avatar billede jmeincke Nybegynder
07. november 2006 - 22:06 #10
Hej

Ny løsning - jeg har forsøgt alt - derfor køber jeg ny...

Smid et svar og få point
Avatar billede fromsej Praktikant
07. november 2006 - 22:49 #11
Jeg springer over.*S*
Avatar billede nva Praktikant
08. november 2006 - 07:50 #12
Svar