Avatar billede blanko Nybegynder
13. oktober 2006 - 20:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samle en splittet mail

Hej

Jeg har fået 11 mails fra en modtager.
Han skulle sende mig en fil der fyldte over de 10mb. Og det har været helt umuligt at få ham til at pakke den og evt. splitte den op.

Istedet har jeg nu fået 11 mail der noget ala. "mail fra x [1/11]" og derud af til [11/11].

Hvordan samler jeg disse mails, så jeg får en stor ?

Det er en .doc fil han har sendt.

HJÆLP
Avatar billede niels_hansen Praktikant
13. oktober 2006 - 20:30 #1
marker de 11 mails, og i menuen vælger du combine and decode (kan ikke huske hvad det hedder på dansk)
Avatar billede blanko Nybegynder
13. oktober 2006 - 20:58 #2
der var den...fik dog ikke en skid ud af det...Jeg tror han har fucked et eller andet op.  Men tak for hjælpen anyway.