Avatar billede jeki Nybegynder
12. oktober 2006 - 13:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

En bestemtbruger kan ikke udskrive en kassekladde.

Version: C5 version 4.0 SP0 HF5

Problem: En bestemt bruger kan ikke udskrive kassekladde, får blot meddelelse om at der ikke er nogen linier at udskrive, selvom der er mange linier i kladde.

Vi har prøvet:
At skifte kladde: Samme problem i alle kladder.
At skifte bruger: De andre brugere fungerer fint
At slette bruger og usr000b.tbl: Stadig samme problem.
At slette brurettelser (Ctrl +F9): Stadig samme problem.

Nogen der har hørt om dette problem før?
Eller har gode ideer til hvad vi kan prøve?
Avatar billede mariaf Juniormester
12. oktober 2006 - 21:08 #1
Brugeren logger ud af windows. Som supervisor (og det er vigtigt) sletter du brugeren og godkender med F3. Så opdateres adgangen. Gå ind igen og opret brugeren igen. Brugeren har nu fået nyt nr og ny tbl-fil.
En anden ting kan være at brugeren ikke har fuld adgang til drevet, men det har du checket, ikke?
Avatar billede jeki Nybegynder
13. oktober 2006 - 07:51 #2
Vi fik løst problemet allerede inden vi så ovennævte løsning og metoden var lidt anderledes, men resultatet var, som du også skriver, at der skulle en ny tbl-fil så hermed point og tak for hjælpen til dig Maria.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester