Avatar billede ubej Nybegynder
11. oktober 2006 - 21:02 Der er 5 kommentarer

Dropdown menu gratis

Er der nogle som har et dropdown eller ved hvor man kan få et. gratis.

??
Avatar billede e-tech Nybegynder
11. oktober 2006 - 21:59 #1
http://www.opencube.com/#

Shareware uden timelimit. Under punktet "Compare It" kan du sammenligne den med andre menuprogramer.
Avatar billede ubej Nybegynder
11. oktober 2006 - 22:32 #2
nej, det skal man også betale for har prøvet det før. ellers kommer der en advarelse med man skal betale.
Avatar billede nielle Nybegynder
11. oktober 2006 - 22:36 #3
Coolmenu:

http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/

Bruges bl.a. her på Eksperten.
Avatar billede ubej Nybegynder
12. oktober 2006 - 13:08 #4
andre, tjaah men så skal man beholde copy tekst, det gider jeg ikke.
Avatar billede olebole Juniormester
12. oktober 2006 - 13:19 #5
<ole>

"andre, tjaah men så skal man beholde copy tekst, det gider jeg ikke."

Jamen, hvad havde du dog forestillet dig? Hvis du gerne vil have andre til at lave dit arbejde, er det vel ikke for meget forlangt, at du angiver, hvem der har hjulpet dig ... eller?

Hvis du ikke 'gider' betale for koden - og heller ikke 'gider' at skrive, hvem der har foræret dig koden ganske gratis - er der nok ikke andre udveje, end at du selv må skrive den

/mvh
</bole>