Avatar billede slim Nybegynder
18. maj 2001 - 17:30 Der er 9 kommentarer

Enarmet tyveknægt...

Jeg er begynder med JavaScript men har
en del forstand på asp...
Jeg kunne godt tænke mig at lave en
enarmet tyveknægt men jeg ved ikke hvordan jeg
skal lave det script?

Kan du hjælpe mig?
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. maj 2001 - 18:22 #1
en god start er at lære at skifte biller ud med andre billeder
se: http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/javascript1.html  nederst

mvh JakobA
Avatar billede slim Nybegynder
18. maj 2001 - 19:27 #2
404 - Document not found

hehe... linket virker ikke...

Jeg leder efter nogen der kan starte
en enarmet tyveknægt med 3-4 symboler
og 3 ruller til at starte med....
HJÆÆÆÆÆÆÆLP MIG!
Avatar billede hotpop Novice
18. maj 2001 - 21:46 #3
slim> så kig på jakobas side her: http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/javascript.html
Avatar billede theartist Nybegynder
18. maj 2001 - 22:14 #4
vi har lavet en på www.superkontakt.dk det er godt nok noget vi kalder for jackpotten, da den er formet som et WC, men den er lavet i DHTML og du burde kunne finde noget inspiration der...
Avatar billede slim Nybegynder
19. maj 2001 - 00:45 #5
Jeg vil ikke tilmelde mig noget jeg vil bare kunne downloade den og redigere i den.....
OK?
Avatar billede theartist Nybegynder
19. maj 2001 - 00:49 #6
ja det er rigtigt at du skal være tilmeldt for at spille, men den er så igen heller ikke til download, linket var alene ment til inspiration.
Avatar billede slim Nybegynder
19. maj 2001 - 02:00 #7
Jamen jeg vil have en downloadet eller startet så jeg kan opbygge den jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få det til at virke...
Avatar billede slim Nybegynder
19. maj 2001 - 10:50 #8
Halloooooo?
Avatar billede slim Nybegynder
20. maj 2001 - 19:55 #9
Nåh ok er der nogen er vil lave nogen symboler for mig?