Avatar billede kredde Nybegynder
10. oktober 2006 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Redigering af mp4

Hey derude

Hvilket redigerings program kan man redigere mp4-film i? mht at klippe,lægge musik, lyd og tekst på ?

Mvh Kredde
Avatar billede e-tech Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:34 #1
Prøv det her.
http://www.sofotex.com/Ulead-VideoStudio-download_L11805.html

Håber det kan hjælpe :-)
Avatar billede e-tech Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:49 #2
Det er et shareware program med 30 dages free trial.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
10. oktober 2006 - 21:05 #3
MPEG4 / H264 er et Apple format, så hvad der kan editerer MOV-filer (.mov) kan sikkeret editerer MPEG4.

Dokumentation:
http://www.rfc-editor.org/rfc/rfc4337.txt

Editors:
http://www.squared5.com/

- MPEG4 Modifier:
http://www.topdrawerdownloads.com/download/104528

Søg evt. selv videre på: edit MPEG4
Avatar billede kredde Nybegynder
11. oktober 2006 - 08:52 #4
e-tech>

Tak jeg har ikke hentet programmet endnu, men det du linkede til er et redigeringsprogram ik ?
Avatar billede kredde Nybegynder
11. oktober 2006 - 08:53 #5
tony_breindal>

tak , Dine links er kun til at converte mp4-filer om ik ?
Avatar billede e-tech Nybegynder
11. oktober 2006 - 09:09 #6
Ulead VideoStudio is video editing and DVD authoring software that lets anyone do more with video. Unique and powerful features include full MPEG-4 support, Dolby Digital 5.1 surround sound and the category's only complete solution for high-definition video.
Avatar billede e-tech Nybegynder
11. oktober 2006 - 09:10 #7
Det er en video editing software
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
11. oktober 2006 - 20:59 #8
Tjaa tjoo, hvis du seriøst vil arbejde med filerne, så kommer du nok ikke udenom et stykke betalingssoftware - ikke at du har nævnt, at software skal være freeware, men mere at det er undtagelsen fra reglen (her på E).

Personligt bruger jeg Adobe Production Studio Premium + diverse plug ins og det virker såmen ganske udmærket. Pakken vil helt sikkert kunne løse dine problemen, men husk at 'tage tegnebogen med' ...