Avatar billede miniboye Nybegynder
10. oktober 2006 - 12:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette mappe

Jeg har en mappe på skrive bordet jeg ikke kan slette.

Fejlen viser noget i stil med:
Cannot delete cavewfrp.: cannot find the specified file. Make sure you specify the corrct path and file name.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2006 - 13:57 #1
opret en anden mappe, og flyt mappen ind i denne.  slet denne mappe og så skulle det gerne lykkedes.
Avatar billede miniboye Nybegynder
10. oktober 2006 - 14:59 #2
Det virker stadig ikke
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2006 - 18:45 #3
genstart og hvis det stadig ikke virker, kan du starte i fejlsikret tilstand, og så burde du kunne slette den.
Avatar billede tjaz Nybegynder
10. oktober 2006 - 18:53 #4
Ofte kan du slette filer igennem din dospromt som windows har problemer med, det kræver dog at du kender en smule til dos kommandoer.

Hvis ikke du er helt så meget inde i dos så gør følgende:
Skriv "cmd" i kør som ligger under startmenuen

og så kig her:
http://www.glue.umd.edu/~nsw/ench250/dostutor.htm#5A
for hjælp til hvordan du sletter filer, men pas på hvad du laver, for du kan IKKE fortryde som du kan med papirkurven i windows.
11. oktober 2006 - 06:46 #5
13. oktober 2006 - 13:44 #6
???
Avatar billede tjaz Nybegynder
20. oktober 2006 - 16:22 #7
respons?
Avatar billede miniboye Nybegynder
20. oktober 2006 - 22:54 #8
Jeg kan ikke rigtigt få det til at virke, men tak for hjælpen...
20. oktober 2006 - 23:41 #9
... der er andre/flere muligheder...
Men "...kan ikke rigtigt få det til at virke..." - hvad mener du her ?
30. januar 2007 - 18:24 #10
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. januar 2007 - 18:29 #11
kør en commandopromt

Gå ind i skrivebordsmappen.
"CD C:\documents and settings\DINBRUGER\skrivebord"
skriv "dir /x" , så får du de "korte" filnavne/mappenavne.. så kommer mappen nok til at hedde noget ala MinMap~1 , så "burde" du kunne skrive "RD MinMap~1 /s /q"