Avatar billede dammstam Nybegynder
07. oktober 2006 - 10:15 Der er 1 kommentar

Installastion af ISA Proxy/caching hvordan?

Hej Eksperter.

Jeg har installeret en Windows 2003 server entreprise. og har derfor sat den direct på mit Netværk. server fungere ikke som router eller dhcp. den har bare ip. 192.168.1.103 og mine klienter har samme ip 192.168.1.xxx
Men nu har jeg hented en 180Dages ISA server2006. Men hvordan sætter jeg den op til at køre som Proxy så mine klinter skal sætte en proxy server op i internet explore. f.eks. 192.168.1.103 port 8080
Nogen som har et forslag så jeg kan få det til at virke. Så skal jeg selv kunne blokke for de de sider som jeg ikke vil ha man skal kunne tilgå.

Takker.

Med venlig hilsen Lars
Avatar billede fortes Nybegynder
08. oktober 2006 - 16:02 #1
Jesper Hanno har faktisk lavet en glimrende guide. Den er godtnok til ISA 2004, men jeg tror at den kan bruges. Den ligger på It-experts.dk. Du skal være oprettet som bruger for at se den www.it-eksperts.dk. Er du allerede oprettet kan du bare følge dette link http://www.it-experts.dk/forum/portal_links.asp?sectionid=5&area=4