Avatar billede bygbjerg Nybegynder
06. oktober 2006 - 00:30 Der er 2 kommentarer

Hjælp til lyd-kort + skærm-kort

Hej eksperter
Jeg håber der er en der kan hjælpe mig, da mit IT-viden mildt sagt er ret begrænset..

Jeg har lige omformateret min PC.
MEN inden jeg gjorde det glemte jeg at tjekke hvilket lyd- og skærm-kort den brugte.

Da jeg ikke kan finde manual eller noget som helst der fulgte med min PC, da jeg købte den, er jeg på herrens mark!

Det drejer sig om en COMPAQ Intel Celeron D Processor 345.
Nogen der tilfældigvis ved hvilke kort den leveres med?
ELLER
Nogen der evt. kender et sted hvor man kan tjekke det?

Mvh
Andreas
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
06. oktober 2006 - 00:56 #1
Jeg vil tro Sisoft Sandra Lite kan finde modellen. http://www.sisoftware.co.uk/index.html?dir=&location=downandbuy&langx=en&a=
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
19. april 2007 - 16:45 #2
Fandt du nogensinde ud af noget?