Avatar billede mrzone Nybegynder
18. maj 2001 - 12:08 Der er 8 kommentarer

test.news.tele.dk

Jeg har netop opsat denne mailserver da den skulle indeholde alt. (test.news.tele.dk)

Jeg har imidlertid det problem at den ikke henter særlig mange meddelelser ad gangen.

Der kan feks ligge 1600 meddelser, men outlook henter kun 24 selvom jeg har
opsat den til at hente 300. Det hjælper ikke at bede den om at hente flere.

Hvad er der mon galt. Jeg benytter Express 5.0

På forhånd tak
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 15:03 #1
Når du har instillet Express 5 til at hente 300 ad gangen skal du genstarte din PC før funktionen træder i kræft! Først DA kan du hente det antal du har bedt den om!
Dét er iværtfald hvad jeg umidelbart ville svare! Prøv det og fortæl om det var dét der var galt!?!

MVH Danny
Avatar billede mrzone Nybegynder
27. maj 2001 - 15:21 #2
Det var det ikke....
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 16:10 #3
Hvor laver du din indstilling?
Avatar billede mrzone Nybegynder
27. maj 2001 - 16:13 #4
Outlook express, Jeg har benyttet denne klient i en del år. Og problemet er kun til stede på denne newsserver.
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 16:20 #5
OK..så er det en instilling DE har lavet i din newsserver! Du skal sende en mail til dem eller ringe hvis dette er muligt for at få sat din instilling for denne egenskab op! Hvis DE har sat en grænse kan DU ikke sætte den højere! Og det har de i dette tilfælde!
Så må vi bare håbe at DE er villige til at sætte egenskaben op! :o)

MVH Danny
Avatar billede mrzone Nybegynder
27. maj 2001 - 16:46 #6
Det har de (TDC) allerede svaret nej til...
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 19:55 #7
Hvis du siger til TDC at du bliver nød til at skifte til et andet selskab hvis ikke de vil hjælpe dig med dét..så er der meget store chancer for at de faktisk GØR det....Ingen ønsker jo at miste kunder!!!
Du bli´r jo nød til at skifte til et andet selskab aligevel...hvis du VIL have det sat op til de 300!
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
02. juni 2001 - 15:31 #8
Hejsa...hvordan er det gået?

MVH Danny