Avatar billede gigy Nybegynder
17. maj 2001 - 18:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Asp programmøre søges til stort dating projekt...

Ja i har ret der er mange dating sider, men hvis i ser på dem i længden er de ikke gennemarbejdet overhovedet, ihvertifal de fleste, jeg liger inde med en masse gode \"nye\" ideer, jeg er påbegyndt med designet som i kan se lift på her: http://friserverplads.dk/mydate

Jeg søger flere asp programmør, som også har earfaring inden for SQL...

Dette er frivilligt arbejde, men lykkedes det at siden bliver meget populær skulle der være en del penge i det... Inden i melder jer, sørg for at i har tid, jeg har været igang med en del før men hvor der pludselig ikke har været tid, og det er derfor jeg søger mellem 3-4 som så skulle lave en ting ad gangen..
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. maj 2001 - 18:06 #1
Fuck da alle de nørder, som tro at de kan for frivillige asp programmør, til at sidde og bruge timer, på et projekt...

Hvis jeg ville lave et dating side, så ville jeg altså ikke gøre det i samarbejde, med en person...

Der er altså ikke penge, i det skidt... Hvis man vil havde tjene penge, på en hjemmeside, så skal man altså langt op...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. maj 2001 - 18:07 #2
i besøgstal..
Avatar billede gigy Nybegynder
17. maj 2001 - 18:09 #3
Oki rolig nu... Jeg har vidst også brugt et PAR timer på designet... JEg ville også helst samarbejde med 1 person, men efeter flere forsøg, og DET IKKE har lykkedes prøver jeg sådan her, men hvis der er en enkelt person der mener at have tid og lyst til 2 mans job, er det også fint her...
Avatar billede gigy Nybegynder
17. maj 2001 - 18:11 #4
Dalbjerg>>> Dating siderne er faktisk de mest besøgte hjemmesider på nettet... Dating.dk mellem 80-100.000 besøgende om dagen, og det samme gælder for scor.dk, singles.dk, lovefinder osv..

Chat og Dating er det mest efter tragtet på¨nettet... Og når at folk besøger siderne er det jo ligegyldugt hvor mange der er...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
17. maj 2001 - 18:25 #5
Kan ikke være mere enig end dalbjerg,

jeg er så træt at folk der kommer: \"Jeg har en genial ide, jeg kan ikke lave noget af det selv, så jeg mangler en masse programmøre! Det er gratis arbejde, men hvis vi tjener penge vil de blive delt mellem os\"
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. maj 2001 - 12:38 #6
Er Scor.dk og Dating.dk ikke gennemarbejdede? Forklar venligst..
Avatar billede gigy Nybegynder
18. maj 2001 - 20:38 #7
Hm... jo d har jeg ikke sagt noget om jeg sagde at der var MANGE der ikke var....

<< Jeg slutter her >>