Avatar billede Famme85 Novice
05. oktober 2006 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Enkelte taster virker ikke

Hej. Jeg har fået mig et meget mystisk problem. I går aftes slukkede jeg min bærbar (Acer Ferrari 3200) på standby og gik i seng. Da jeg så startede den op i morges var der kommet et meget mystisk problem. Enkelte taster virkede ikke.
Det drejer sig om:
Q W E U I O venstre-pil op-pil - der er muligvis flere, men jeg har ikke fundet dem.
Det er undrer mig, er at tasterne på ingen måde ligger i nærheden af hinanden.
Jeg har prøvet at genstarte computeren i fejlsikret tilstand, men intet hjælp. Jeg har også prøvet at gendanne systemet, men heller ingen hjælp.
Jeg sidder ved computeren en times tid, hvis I har nogen spørgsmål eller forhåbentlig løsninger til mig.
På forhånd tak.
Avatar billede ebe Praktikant
05. oktober 2006 - 00:25 #1
det lyder umiddelbart som en hardware fejl..
Avatar billede Famme85 Novice
05. oktober 2006 - 00:26 #2
Skal jeg måske geninstallere tastetur driveren?
Avatar billede ebe Praktikant
05. oktober 2006 - 06:37 #3
prøv at starte op i bios, og se om den virker der. ellers er det jo nok en fejl i selve tastaturet. Vil jeg tro. Hvis den virker i bios, ville jeg begynde at pille ved driverne.
Avatar billede frankeeh Nybegynder
05. oktober 2006 - 09:42 #4
Vil tro det er en fejl med dit hardware.. prøv at tage den til din forhandler, og se hvad de kan gøre.
Avatar billede blaze1 Nybegynder
05. oktober 2006 - 21:02 #5
Har de taster du nævner flere funktioner ? ...altså er der andet afbilledet på knapperne som kan skiftes imellem ved at holde en funtions knap nede ?
Avatar billede Famme85 Novice
06. oktober 2006 - 15:17 #6
Ebe: Havde prøvet at starte i bios før jeg lavede dette indlæg, ellers tak for hjælpen.
Frankeeh: Den løsning har jeg selvfølgelig ovevejet, det var ikke derfor jeg lavede dette indlæg.
Blaze1: Nej, knapperne har ikke flere funktioner. Har prøvet alt.

Jeg sender den til reperation. 2års-garantien udløb for 14 dage siden! Desværre...
Ellers tak for hjælpen