Avatar billede kjarlsn Nybegynder
04. oktober 2006 - 12:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

jeg vil disable Firewall. selvom jeg ikke er administrator

goddag, jeg vil give 200 points til den som kan sige mig hvordan jeg kan komme uden for firewall uden at være administrator

sidder på en skole og har et program jeg vil køre, men bliver forhindret i dette da firewall'en blokerer!...

programmet jeg skal køre er ikke noget virus elelr andet shit... men såmen bare det gode gamle klassiske spil "marathon"  lidt multiplayer spil i frikvarteret burde ikke gøre skade

håber der er nogen med svar til hvordan ejg kan få spillet dette spil på skolen ... peace
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. oktober 2006 - 12:19 #1
kan du ikke, og ville med stor sandsynlighed intet hjælpe alligevel, da din skole højst sikkert har en firewall foran i første omgang.
Avatar billede robotten Praktikant
04. oktober 2006 - 14:21 #2
Skynd dig at lukke her. Du må ikke bede om hjælp til noget sådant. Det er ikke i orden, at forsøge sig med at omgås en skoles sikkerhedsforanstaltninger.
Avatar billede kjarlsn Nybegynder
04. oktober 2006 - 15:11 #3
sikkerhedsforanstaltninger? ... vidste ikke det nu var blevet "ulovligt" at få fortalt hvordan man laver ulovligheder.... spændende!
Avatar billede robotten Praktikant
04. oktober 2006 - 15:19 #4
Bare luk spm., ikke andet :)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. oktober 2006 - 15:30 #5
hvad er det der er forkert i spørgsmålet ?
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
04. oktober 2006 - 15:31 #6
man kan vel se det som at der blevet spurgt om hjælp til at hacke skolens netværk, eller hvad?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. oktober 2006 - 15:37 #7
nej for han er jo på netværket
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
04. oktober 2006 - 15:41 #8
jeg skriver intet om at hacke sig IND på netværket. At hacke et netværk er det ikke mere eller mindre det samme som at omgå en firewall og div. andre sikkerhedsforanstaltninger??
Det er jo lige det der bliver spurgt om hjælp til, eller er det mig der fejlfortolker et eller andet?
Avatar billede robotten Praktikant
04. oktober 2006 - 15:43 #9
sw_red>> Jeg forstår det på samme måde, at spørger forsøger med at "hacke" sig udenom en installeret firewall, så derfor er spm. ulovligt her.
Avatar billede kjarlsn Nybegynder
04. oktober 2006 - 17:29 #10
ok ejg lukker... :( øv
Avatar billede robotten Praktikant
04. oktober 2006 - 19:14 #11
Lige et svar, og accepter selv.
Avatar billede kjarlsn Nybegynder
04. oktober 2006 - 19:55 #12
fd