Avatar billede migduvednok Nybegynder
04. oktober 2006 - 11:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hosted CMS til lille online magasin?

LIgesom man kan få hosted blogs (typepad, blogger, etc) findes der så hosted CMS systemer (som aviserne bruger) til billige penge, altså ét der både hoster materialet og er et off-the-shelves product? (altså alting inklusive)
Avatar billede heindorff Nybegynder
06. oktober 2006 - 21:30 #1
Det gør der stensikkert, men jeg vil kraftigt råde dig til at få dit eget system.

Overgår du senere til dit eget system, vil alt tidligere optimeringsarbejde (indgående deeplinks, indekserede sider hos søgemaskinerne, osv.) med stor sandsynlighed ryge lige direkte i affaldsskakten.

Hvis ellers dine behov går i den retning, kan et alternativ være: www.zmag.dk
Avatar billede fun22 Nybegynder
12. marts 2007 - 21:29 #2
Hej

Har du fundet ud af noget?

Ellers skal du være meget velkommen til at skrive til mig på jtpdev(a)jtpdevelopment.dk

Jeg kan rådgive dig og give dig priser på forskellige tilbud, helt uforpligtende..
Avatar billede migduvednok Nybegynder
14. marts 2007 - 13:20 #3
lukket