Avatar billede bonne09 Nybegynder
04. oktober 2006 - 10:21 Der er 7 kommentarer

NERO digital

har købt en dvd hvor der står: kan spille den populære NERO digital .. hva kan man bruge det til?
Avatar billede hcma Novice
04. oktober 2006 - 10:26 #1
Avatar billede hcma Novice
04. oktober 2006 - 10:27 #2
skulle være et svar
Avatar billede norbert_ Nybegynder
04. oktober 2006 - 10:46 #3
Det er et mpeg4-format som nero har lavet, som hcma henviser til. Fordelen ved nero digital er efter min mening en hurtig konvertering i en fremragende kvalitet, som slår divx. Og du kan modsat divx lave filerne lige så stor som du ønsker. Men de kan altså kun afspilles i nero digital-maskiner.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
04. oktober 2006 - 10:49 #4
Du KAN omgå det at de kun kan afspilles i nero digital- maskiner ved at konvertere på en nem måde til divx ved at ændre lydformatet til mp3. Men så må de altså ikke overskride 2 gb i størrelse. Til gengæld kan de så afspilles i enhver divx-maskine.
Avatar billede bonne09 Nybegynder
04. oktober 2006 - 11:14 #5
fint
Avatar billede norbert_ Nybegynder
12. oktober 2006 - 11:44 #6
Jeg må også nok hellere lægge et svar, for så vidt bonne09 kan bruge min kommentar til noget :-)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
12. oktober 2006 - 11:45 #7
Og her er så et svar :-)