Avatar billede jensp Nybegynder
19. november 1999 - 17:06 Der er 9 kommentarer

Lasat 1280mi

Er der nogen der kan give mig de AT komandoer, der skal til for at styre hvornår jeg vil lukke op for begge kanaler på mit modem ?????
Avatar billede caledonia Nybegynder
19. november 1999 - 18:03 #1
AT%B7 skulle jeg mene...
Avatar billede neptun Nybegynder
19. november 1999 - 19:31 #2
Hent manualen på følgende adresse
http://www.lasat.com/support/manuals.asp
Avatar billede jensp Nybegynder
20. november 1999 - 11:28 #3
Jeg vil gerne have sådan, at jeg default køre 64000, men hvis forbindelsen er god, så lukker den op for kanal 2 efter eks, 15 sek. ??
Avatar billede caledonia Nybegynder
20. november 1999 - 14:28 #4
AT&FE0V1&C1&D2S95=47S0=0\P1&B2%B3\C1
Avatar billede jensp Nybegynder
21. november 1999 - 01:19 #5
Verdens Klasse - Hvormange sek. er der sat før den giver en kanal mere ???
Jeg forstår ikke helt at komandoen !
Avatar billede psj Nybegynder
23. november 1999 - 23:07 #6
Jeg mener ikke det er muligt at køre begge kanaler, da det kun er den ene der understøtter ISDN..den anden er analog !
Avatar billede jensp Nybegynder
23. november 1999 - 23:30 #7
Jeg har set det køre på et Eicon Diva modem, hvor der efter 25 sek. blev lukket op for kanal 2 i modemet. der kan spares lidt penge !!!! Her var det hele styret med AT komandoer.......
Avatar billede caledonia Nybegynder
24. november 1999 - 00:31 #8
Uhh, jeg mener det er 2-3 sec. Og jow, 1280mi har 2 ISDN kanaler + 1 analog.

Jens: Bare vælg RFC 1717 fra windows, eller rettere. fra dine lasat drivere. MEN opgrader først din eprom/firmware i modemet. Læs mere og download på lasat.dk.
Avatar billede themadman Nybegynder
27. januar 2000 - 17:32 #9
psj ->
øhhhhhh....
ISDN står netop for digitalt på BEGGE kanaler...
så se'føldi kan det lade sig gøre at køre begge kanaler på...
Jeg har selv haft sådan et modem, men skaffede det af vejen igen, fordi den var ikke så god til at "bundle" som det jo hedder..

Sååå, et råd kunne være at leje et Eicon DIVA hos TeleDK...

\\TheMadMan