Avatar billede pretorian Nybegynder
03. oktober 2006 - 21:26 Der er 9 kommentarer

Systemforberedelsesværktøj 2.0?

Hej Eksperter!

Jeg sidder lige med min allerførste bærbar og har været igennem hele installations-møllen for at få pre-installationen af XP op og køre.

Så vidt så godt og alt virker som det skal.

Dog dukker der det samme vindue op når jeg starter maskinen og jeg kan ingen steder i manual m.m se hvad jeg skal gøre her.

Vinduet dukker op med overskriften : "Systemforberedelsesværktøj 2.0". Herunder er der så nogle valg man kan tage. Ud fra hvad jeg ved er det en funktion som gør at man fra fabrikken/producenten kan forud-installere alle maskiner på samme måde via dette systemforberedelsesværktøj...?

Men så er det her hvor jeg simpelthen ikke aner hvordan jeg går videre.

Man får i vinduet 3 valg: Fabrikssession, Overvågning og "Forsegl igen".

Jeg kunne selvfølgelig bare prøve mig frem, men ville nu hellere være på den sikre side og spørge herinde først.

Er der nogen som ved hvad jeg snakker om og ved hvordan jeg går videre med den besked..?

På forhånd tak.

/Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2006 - 23:19 #1
Mærke???
Avatar billede pretorian Nybegynder
04. oktober 2006 - 06:33 #2
Sorry..

Det er en Asus A8F-H054P
Avatar billede pretorian Nybegynder
04. oktober 2006 - 20:24 #3
Ingen bud..?
Avatar billede pretorian Nybegynder
06. oktober 2006 - 21:12 #4
ingen der har en idé om hvad jeg skal gøre..?
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
06. oktober 2006 - 21:42 #5
Du skal , så vidt jeg husker, vælge "forsegl igen"
Det er en fejl som Asus har lavet i deres preinstallation, så nå kunden får den, så er den forberedt til en forhandler. Så hvis du forsegler den igen, så skal du godt nok til at sætte det hele op en gang til, men det burde virke :-)
Avatar billede pretorian Nybegynder
06. oktober 2006 - 22:02 #6
argh surt.. vil det sige den faktisk laver en reset på systemet, så man kører hele installationen forfra..?
Avatar billede pretorian Nybegynder
11. oktober 2006 - 13:33 #7
lundorff-net, lægger du et svar så jeg kan give point. :o)
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:57 #8
Jeg samler ikke på point, så tag du bare dem selv :-)
Avatar billede pretorian Nybegynder
18. oktober 2006 - 23:11 #9
Vil nu gerne give point når du har hjulpet mig videre med mit problem. Sikker..? :o)