Avatar billede acheron Nybegynder
03. oktober 2006 - 13:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny Computer

Jeg regner med at købe en ny computer om en uges tid, og jeg tænkte at jeg lige skulle løbe listen forbi jer, da der sikkert er nogen der har noget kreativ kritik:

Core 2 Duo E6600 2.4 GHz
Corsair XMS2 2 x 1 GB
ASRock ConRoeXFire-eSATA2
Thermaltake Matrix VX VD3000BNA
Sapphire RADEON X1900 GT
Samsung SpinPoint P120 SP2504C 250 GB
Chill Innovation CP-450A3
Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS

Jeg er ikke helt sikker på bundkort, grafikkort og kabinet. Er der nogen der har nogle gode idéer til disse? Eller noget hjælpsom kritik til de andre ting?
Avatar billede acheron Nybegynder
03. oktober 2006 - 13:54 #1
Skal måske lige tilføjes, at jeg regner med at købe et DirectX 10 grafikkort når de kommer ud, så det grafikkort på denne computer skal ikke være alverden.
Avatar billede blaze1 Nybegynder
03. oktober 2006 - 21:47 #2
Ser fint ud, bortset fra.....Hold dig langt væk fra Asrock, få fat i noget Gigabyte, abit el. lign. PSU er for lille, du skal op på en bedre 500W fætter for at trække dine specs,, et. en OCZ gamextream ... der er vist længere udsigter til DirectX 10 ?
Avatar billede acheron Nybegynder
04. oktober 2006 - 14:27 #3
Jeg havde da også helt glemt at de nye Dx10 kort så ud til at bruge to PCI-E-stik. Jeg regnede også med at smide lidt flere penge i et bundkort, det var bare en af mine venner der anbefalede det der.
Avatar billede acheron Nybegynder
04. oktober 2006 - 15:20 #4
Jeg var lige inde på OCZs hjemmeside, og det ligner faktisk noget højkvalitetsgrej. Er dette en korrekt antagelse, eller er det bare udseendet?
Avatar billede blaze1 Nybegynder
05. oktober 2006 - 20:53 #5
Det er generalt top-notch de producerer fra OCZ,, Deres PSU ligger i den tunge klasse og er næsten lydløse og der er brug for al den power man kan få, når man vil have det nyeste og er samtidigt sikre i et stykke tid , også ved opgraderinger
Avatar billede unnamet Nybegynder
15. oktober 2006 - 13:49 #6
hvis jeg skulle købe en ny pc så ville jeg vælge et andet grafikkort nvidea eller ati. men nu ved jeg jo ikke hvad du skal bruge pcen til.