Avatar billede combo Nybegynder
03. oktober 2006 - 12:39 Der er 1 løsning

Delete og backspace knappen virker ikke efter hensigten.

Jeg har et tastatur som driller mig. det virker fint i alle programmer, undtagen Outlook.
Når jeg åbner programmet Outlook 2003 virker tasterne ikke på samme måde som når jeg arbejder i word.
Når jeg er i adresselinien og vil ændre på en emailadresse eks. bro@brille.dk og kurseren er ved o, når jeg så taster på "delete" eller "backspace" knappen flytter kurseren sig ned i tekstfeltet. Hvorfor det ?
Og hvordan får jeg ændret opsætningen så tasterne virker på samme måde som i Word 2003 ?

Tastatur: Logitech® Media Keyboard Elite
Software: SetPoint310.exe

Jeg har prøvet at:
afinstalleret softwaren, virker ikke!
trykke på tilbage til standard tastatur knappen, virker ikke!
Sprogpanel dansk tastatur, virker ikke.

Jeg har prøvet at "reset" tastaturet i det program der medfølger
Avatar billede combo Nybegynder
15. oktober 2006 - 00:33 #1
Jeg fandt selv en løsning, word er blevet brugt som editering og et af adonprogrammerne havde en mærkelig opsætning (adobe pdf) da den blev rette til standard forsvandt problemet.