Avatar billede ticeman Nybegynder
02. oktober 2006 - 21:51 Der er 6 kommentarer

Grønne felter

Hej, jeg har lige været ude og investere i en ny tft skærm 19" Samsung SyncMaster 940bw og et XpertVision Ati Radeon x800. Jeg har haft lidt problemer med driverne til grafikkortet, men nu hvor det endeligt ser ud til at køre normalt i windows, er der begyndt at komme en masse grønne halv transperante firkanter over hele skærmen. Hvis jeg går tilbage til windows og skifter opløsning forsvinder de. Men hvis jeg går ind i spillet igen, kommer de tilbage. Er det nogen der kan hjælpe mig med dette irriterende problem, eller har nogle forslag til en løsning?

MVh Jonas
Avatar billede zalam Nybegynder
03. oktober 2006 - 14:10 #1
Det lyder til at være et problem med grafikkortet.

Prøv det i en anden maskine med en alm skærm også se om problemet er det samme.
Avatar billede ticeman Nybegynder
04. oktober 2006 - 21:57 #2
Jeg har erstattet det nye grafikkort, med mit gamle og nu er der ingenting, så det må være et defekt grafikkort :(
Avatar billede zalam Nybegynder
04. oktober 2006 - 22:40 #3
Så er det jo enten RMA, eller købe nyt hvis garantien ikke er der længere.
Avatar billede komputerdk Mester
05. oktober 2006 - 08:14 #4
kan være kølingen som er for dårlig..
Avatar billede ticeman Nybegynder
05. oktober 2006 - 14:16 #5
Sender den tilbage idag med en fejlbeskrivelse, så må de tage sig af det.. Men tak for hjælpen ellers. Sys fanme altid det er et eller andet galt med de produkter jeg køber online.. Men tror jeg vil ud og finde et lidt bedre kort.
Avatar billede zalam Nybegynder
05. oktober 2006 - 15:46 #6
Jeg kan næsten garantere dig for det ikke er kølingen.

Tror nærmere det en transistor eller kondensator som fejler.