Avatar billede gibber Nybegynder
02. oktober 2006 - 16:11 Der er 4 kommentarer

Online sagsstyring

Hej. Jeg søger en person eller firma som kan programmere et lille online sagssytem for mig i ASP, PHP e.l.

Overordnet er det et interface hvor de involverede parter kan følge nogle sager. Lidt hen af supportsager.

Systemet skal kunne følgende:

- styre rettigheder via login/password
- Ingen login: Ingen muligheder for at se noget
- Type1-login(admin): Skal kunne se alt + rette alt + oprette sager/brugere
- Type2-login(agent): Skal kunne se alt vedr. hans/hendens sager
- Type3-login(kunde): Skal kunne se sin egen sag – og kun denne

- oprette kunde automatisk ved sagoprettelse så der automatisk udsendes en mail til sælger om login og password.

- vise sagens status (hvad er lavet? – og hvad mangler? Evt ud fra en skabelon)

- mulighed for automatisk email til agent og kunde når visse statuspunkter opnås.

- være fleksibelt og nemt at arbejde med for alle brugere.

Evt. muligheder, men ikke et krav til at starte:
- Mulighed for at vedhæfte dokumenter som lagres på sagen.
- Automatisk afsendelse af valgte dokumenter til diverse sagsparter fra systemet.

Hvor lang tid vil det tage at lave ovenstående, og hvad vil det ca. koste?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
02. oktober 2006 - 17:45 #1
Det lyder spændende,du må gerne kontakte mig på tt @ device.dk, skal der laves design, osv...
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
02. oktober 2006 - 17:58 #2
Jeg vil ligeså gerne byde på opgaven.
Jeg kan udvikle den i asp.net

Du kan kontakte mig på info [at] bjsolutions.dk
eller se mere på www.bjsolutions.dk

Med venlig hilsen
Brian
Avatar billede ffsoft Praktikant
03. oktober 2006 - 09:26 #3
Det er jo lige sådan noget vi laver, efter som vi har en masse
stumper, vil det ikke blive så dyrt at strikke et system sammen
der lige nøjagtig passer til dine behov.

http://www.ffsoft.dk

Med venlig hilsen
Tom Jensen
Avatar billede areon Nybegynder
03. oktober 2006 - 14:14 #4
Såfremt du ikke allerede har fundet en udvikler, kunne vi også godt tænke os at byde på opgave. Programmeringssprog er helt op til dig. Vi kan sætte systemet op i PHP eller .Net, kun prisen der er forskellige.

Thomas Sørensen - sorensen@orangeweb.dk