Avatar billede crasser Nybegynder
02. oktober 2006 - 14:04 Der er 1 kommentar

Update på, WoW på min skole ?

Hey sidder på min skole i nogle fritimer, og tænker det kunne være dejligt med lidt WoW, men skolen har sådan et password logon til Internet Exploror, som popper op når man åbner det for at kunne bruge internettet, kan sagtens komme på alm. internet og skrive her fx.

Kunne fx. heller ikke komme på MSN uden det var web, indtil jeg fandt ud af det her: http://img175.imageshack.us/my.php?image=msnboxzd3.jpg

Jeg satte nogle koder og adresser ind i det markeret felt. Og så virkede det super!

Så nu sidder jeg her og tænker, kan man ikke gøre det samme med WoW? I nogle filer fx :)

Håber meget der er en ekspert der kan hjælpe!!
Avatar billede crasser Nybegynder
02. oktober 2006 - 22:44 #1
Nogen der ved det ?