Avatar billede dragonball Nybegynder
02. oktober 2006 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg lyd på mine fladskærmshøjtalere ?

hej..
har en philips 170x5 fladskærm med højtalere, men kan simpelthen ikke få noget lyd ud af dem.
Jeg har selvfølgelig tjekket at den ikke er skruet helt ned på lydikonet (nede i højre hjørne).
men ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for at få lyd på den, nogen der kan hjælp?
Avatar billede larksen Nybegynder
02. oktober 2006 - 15:57 #1
Har du sat lydstikket fra skærmen i computeren ??
Avatar billede dragonball Nybegynder
02. oktober 2006 - 16:02 #2
øhhh det ved jeg ikke :P
hvad er et lydstik?
og hvor skal den sidde i skærmen og computeren ?
Avatar billede larksen Nybegynder
02. oktober 2006 - 17:30 #3
der plejer normalt at være et stik/ledning som både skal sidder i din skærm og i din computer.
Avatar billede dragonball Nybegynder
04. oktober 2006 - 17:11 #4
DOH, har lige fundet en indgang hvor der rigtig nok skal sidde et lydkabel.... sad bare godt gemt bagpå skærmen :P
bare læg et svar
Avatar billede larksen Nybegynder
04. oktober 2006 - 17:20 #5
Jep :D her