Avatar billede laje3 Nybegynder
01. oktober 2006 - 13:55 Der er 1 løsning

Anvende korrekt format i indholdsfortegnelse

Hej Eksperter,

jeg arbejder p.t. på en rapport. Den anvender headers (i MS forstand). Jeg har lavet section breaks og ikke linket headers. I de to første sections anvender jeg romer tegn som angivelse for side nummer og i tredie section anvender jeg almindelige til "Page #". Jeg har delt op med sections, så første side i section 3 bliver #=1. Det er super alt samen. Dog 2 problmer:

1) Section 3: Page # of ## hvor ## = desværre lig med ALLE sider i rapporten, ikke bare alle sider i section, kan det ændres?

2) Til trods for at jeg anvender romer formatet vises almindelige tal (på section 2) i indholdsfortegnelsen. Hvordan får jeg ændret indholdsfortegnelsen så section 2 vises med romer og resten med almindelige tal?

Mange tak!

Laje
Avatar billede laje3 Nybegynder
07. oktober 2006 - 18:18 #1
Ingen svar modtaget. Lukker igen