Avatar billede simosoft Nybegynder
01. oktober 2006 - 01:28 Der er 7 kommentarer

Skal have en ny Gps - Hjælp!

Hejsa.

Jeg skal ud og have en ny GPS til min nye bil.
Hvilken GPS kan i anbefale? Den skal helst være selføgelig rimelig billig (ikke for billig, og for dårlig) og stadig være en god kvalitet.

Et kort spørgsmål fra mig ;)

//Simon
Avatar billede human Nybegynder
01. oktober 2006 - 03:12 #1
Hvilken type løsning leder du efter? Pocket PC, PDA eller måske en all-in-one løsning, som KUN kan bruges til navigation?
Avatar billede perj Nybegynder
01. oktober 2006 - 09:59 #2
Jeg foreslår dig en lidt brugt Garmin, som jeg har set du kan købe billig i www.DBA.dk
Avatar billede human Nybegynder
01. oktober 2006 - 11:29 #3
Garmin er en en udemærket løsning, og kan kun bruges til navigation. Hvis det er den type løsning du vil have vil jeg dog foreslå:
http://tomtom.com/products/category.php?ID=0&Lid=1
alt efter hvor mange penge du vil bruge.
Avatar billede simosoft Nybegynder
02. oktober 2006 - 12:13 #4
Hmm jeg regner med højest at bruge 3500 kr. på en Gps... Jeg har selv også kikket lidt på TomTom og har fået af vide de skulle være en af de bedste på markedet?
Avatar billede human Nybegynder
02. oktober 2006 - 13:32 #5
Det er også mine erfaringer. Jeg har testet mange forskellige. Vi benytter os selv af 12 tomtom GPS systemer i et professionelt miljø. De er for det meste lidt dyere, men jeg er kommet frem til de er det værd.

Dog hvis du skal gøre i USA, såskal du holde dig fra tomtom. Deres dækning er meget ringe, mens i europa er den rigig god.
Avatar billede perj Nybegynder
02. oktober 2006 - 14:10 #6
>>Simosoft. Garmin kan nu meget mere end du antyder i din kommentar. Jeg har selv en Nüvi 360, og er yderst tilfreds. Du må jo ikke sammenligne den med en PDA, og det er heller ikke det spørgeren efterlyser. O.k. Garmin er lidt dyr, men jeg har set flere lidt brugte i D.B.A. til under 3.0000.

http://www.garmin.dk/products/description/5/6574