Avatar billede freud Nybegynder
30. september 2006 - 23:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

undgå at e-mail blive kategoriseres som spam

Hej !

Jeg har lavet et online nyhedsbrevs system - som åbenbart ikke helt virker - eller måske gør det!

Har selv testet det flere gange - der udsendes e-mail til 650 kunder og hvis alle kunder har min e-mail adr. modtager jeg også 650 e-mails i min indboks.

Nu er problemet så at flere at kunderne ikke får e-mailen ! og jeg eneste forklaring jeg kan komme på er at e-mail blive kategoriseres som spam.

Det er der nu ingen grund til - alle har accepteret at modtage
e-mailen og indholdet af disse e-mail indeholder kun info om
heste foder og billeder.
---------------------------------------------------------------
Nu går mit spg. så - er der noget som kan give mig vejledning
i hvordan jeg skal opbygge min e-mail ( den jeg sender ud ) så den ikke e-mail blive kategoriseres som spam !!!!!
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2006 - 00:25 #1
Det er der kun modtageren som kan gøre. Der findes så mange spam-filtre som alle kører efter forskellige parametre.
Avatar billede keysersoze Guru
01. oktober 2006 - 00:32 #2
hvordan sender du?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. oktober 2006 - 13:14 #3
Der er nogle ting du kan gøre, men ikke meget.

Undgå (kun) at bruge store bugstaver i emne felt
Undgå ord som viagra, sex, porn, osv osv. Se på hvad du selv får af spam og undgå så disse ord
brug en ordentlig mail adresse som afsender, ikke hotmail, yahoomail eller tilsvarende.
Undgå at sende mange mails med samme titel til samme host, hvis f.eks. du har mange brugere fra samme virksomhed, så førsøg at lave scriptet så de ikke bliver udsendt i rækkefølge
Husk at ændre titlen hver gang. Længde af titlen og de ord der indgår
Avatar billede freud Nybegynder
05. februar 2007 - 17:45 #4
- buffzone

Sorry at jeg har fået lukket spg. endnu