Avatar billede rudnicki Nybegynder
30. september 2006 - 21:59 Der er 7 kommentarer

hvem gider se på hijackthis log

den computer kører ad h til, er der ikke nogen der gider prøve at se hvad der kan fikses??

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:57:13, on 30-09-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\NETGEAR\WG111v2 Configuration Utility\RtlWake.exe
C:\Programmer\NETGEAR\WG111v2 Configuration Utility\RtWLan.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\World of Warcraft\Repair.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\WinRAR\WinRAR.exe
C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\Rar$EX00.453\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_3.0.131-big.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_3.0.131-big.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Media Connect 2] "C:\Programmer\Windows Media Connect 2\WMCCFG.exe" /StartQuiet
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [EA Core] C:\Programmer\Electronic Arts\EA Downloader\Core.exe -silent
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: WG111v2 Smart Wizard Wireless Setting.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_3.0.131-big.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_3.0.131-big.dll/cmwordtrans.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_3.0.131-big.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_3.0.131-big.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_3.0.131-big.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_3.0.131-big.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
O23 - Service: Windows Media Connect Service (WMConnectCDS) - Unknown owner - C:\Programmer\Windows Media Connect 2\wmccds.exe (file missing)

mvh
Nicolai
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2006 - 22:03 #1
KIgger
Avatar billede rudnicki Nybegynder
30. september 2006 - 22:04 #2
super, det er en kammerats komputer og den er vist helt fra den, jeg er macmand, og håber at der er nogen mere begavet end mig til at hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2006 - 22:06 #3
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [EA Core] C:\Programmer\Electronic Arts\EA Downloader\Core.exe -silent

Disse behøver ikke at starte med windows. så de skal fixes.
Ellers er der intet i loggen at bemærke.
Avatar billede rudnicki Nybegynder
30. september 2006 - 22:08 #4
hvad stiller jeg op med dem??
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2006 - 22:09 #5
Marker de nævnte i hijackthis vinduet og klik på fix checked.
Avatar billede rudnicki Nybegynder
30. september 2006 - 22:21 #6
cool tak for kigget, lav et svar så får du point
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2006 - 22:55 #7
hER :)