Avatar billede rudnicki Nybegynder
30. september 2006 - 16:34 Der er 5 kommentarer

hvad betyder den her fejl?

på en blå skærm, spillet( world of warcraft) gik ned
kom frem under et spil, og spillet virker nu ikke længere??

STOP.0x000000D1 (0x6c140002,0x000000FF,0x894FCE54)

Address 6c140002 base at 00000002, datastamp 00000000
Address 000000FF base at 00000002, datastamp 00000000
Address 894FCE54 base at 00000002, datastamp 00000000
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2006 - 18:47 #1
Hjælper en reinstalering ikke?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. oktober 2006 - 00:26 #2
Du er havnet i en forkert kategori. Denne kategori er forbehold fejl ved selve eksperten.dk, og ikke andet.

Flyt dit spørgsmål til kategorien der passer dit operativsystem her:

http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/

Læs følgende instruktioner GRUNDIGT igennem, inden du gør noget:

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2006 - 04:06 #3
Har du opdateret med alle drivere?

Grafikkort, DirectX mv?

Kan du overhovedet ikke gå ind i menuen? Hvis du kan så prøv evt at sætte grafikken ned for et kort øjeblik. Ellers prøv at reinstall som john_stigers siger. Might work dude :D
Avatar billede rudnicki Nybegynder
02. oktober 2006 - 18:09 #4
jeg har installeret igen, jeg har opdateret drivere, jeg har kørt en hijackthis for at se om der var noget der kunne rode med tingene. Tror det må være en fejl i spillet, for det sker samme sted i spillet så går alt i blåt og computeren genstarter. fatter ingenting
Avatar billede htmlkongen Novice
06. oktober 2006 - 04:21 #5
Genstarter computeren? Så vil jeg umiddelbart ikke tro at det har noget med spillet at gøre. Hmm. Sker det KUN i det spil? Kan du køre i mindre opløsning? Hvor varm er din PC? Er det en bærbar?