Avatar billede tizmo Nybegynder
30. september 2006 - 16:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til fil som ikke kan slettes

Hej. jeg har en fil på mit d drev som jeg ikke kan slette.. har simpelthen prøvet alt.. :( filen hedder msocust.dll.. ? håber der er en herinde der kan fortælle mig hva jeg gøre :(

Mvh Thomas
Avatar billede hacked Nybegynder
30. september 2006 - 16:34 #1
Måske kan det her program hjælpe.

http://www.snapfiles.com/get/moveonboot.html
Avatar billede hacked Nybegynder
30. september 2006 - 16:38 #2
Avatar billede tizmo Nybegynder
30. september 2006 - 16:40 #3
Det første virkede ikke :/ Der står bare at der er fejl.:! tror sku jeg bliver nødt til at formattere lortet!! (
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2006 - 16:40 #4
Du kan også prøve dette i en command prompt (udskift ... med det af stien der mangler):

Regsvr32 d:\...\msocust.dll /u
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2006 - 16:40 #5
Og så prøve at slette filen efterfølgende..
Avatar billede tizmo Nybegynder
30. september 2006 - 16:47 #6
Der står bare at det mislykkedes? og at det angivne modul ikke findes? men det er bare i kommando promt jeg skal skrive det ? IKK?
Avatar billede haverslev Novice
30. september 2006 - 17:07 #7
Hmm, den mener jeg at have stødt på før engang og den var lidt speciel at fjerne.
Mener at du lige skal h-klik på den og lav en deling "del denne mappe på netværket" og og flueben i "tillad at brugere osv osv"
Herefter skulle den vist nok kunne slettes
Avatar billede smeier Nybegynder
30. september 2006 - 17:13 #8
Unlocker.
Intet mindre end genialt. Bruger det selv tit.
http://ccollomb.free.fr/unlocker/index.htm
Avatar billede tizmo Nybegynder
30. september 2006 - 17:14 #9
:D:D:DD:

ARGH HAVERSLEV.. du er min gud :D

Det virkede ..::D:D:D:D:

TUSIND MANGE GANGE TAK _D
Avatar billede haverslev Novice
30. september 2006 - 17:19 #10
Glad for kunne hjælpe, og især når folk sætter så stor pris på det ;o)
Avatar billede tizmo Nybegynder
30. september 2006 - 17:21 #11
Det kan jeg love dig for at jeg gør :) har os kun siddet 4 timer nu og prøvet at få det væk :) og så var det bare så simpelt :D Det for herligt :D