Avatar billede karl-klinke Nybegynder
30. september 2006 - 08:29 Der er 7 kommentarer

Hvad mangler der ?

Jeg syntes selv der mangler et eller andet på www.mathiasda.hotserv.dk .. Er det flere billeder istedet for så meget tekst ?? Nogen som kan hjælpe lidt ?
Avatar billede timmeren Nybegynder
30. september 2006 - 08:48 #1
Syntes ikke specielt der mangler noget eller er for meget at noget , det ser da helt fint for sådan en knægt som mig,, simpelt og samtidig smart ... god stil
Avatar billede karl-klinke Nybegynder
30. september 2006 - 08:57 #2
Tak :) Du skulle vel ikke vide om man kan få et gratis betalingssystem ligesom dibs.dk et sted ?
Avatar billede timmeren Nybegynder
30. september 2006 - 17:05 #3
tjoooh det skulle jeg faktisk vide,,,, skal bare lige lede efter mit alt om data blad, der havde de en artikel for 2 måneder siden, om egen online butik, ser om jeg kan finde bladet, eller om det er smidt ud
Avatar billede jowii Nybegynder
30. september 2006 - 18:53 #4
Fantastisk flot menu. Du mangler måske lidt kontrast - farverne er efter min mening lidt triste. En baggrundsfarve eller lignende, ville gøre underværker tror jeg. Ellers skal du måske ændre en af dine nuværende farver?

Angående tekst og billeder er det fint - tror du skal gøre teksten lidt større. Så alt i alt - det der er galt, er ikke at du skal rette nogle *store ting* - bare ret lidt p kontrasten/farverne, det vil helt sikkert hjælpe.
Avatar billede timmeren Nybegynder
02. oktober 2006 - 22:02 #5
har bare ikke kunne finde det blad, så det sikkert smidt ud ...

kan dog godt give jowii lidt ret i at din tekst godt måtte være et nummer større .... men farverne og det er helt iorden ... stadig :D
Avatar billede jowii Nybegynder
03. oktober 2006 - 18:08 #6
Hehe okay :-)

Farverne matcher også fint - slet ikke det, det er mere nuancen og kontrasten.
Det virker/virkede meget mørkt.

Men vent lige: nu når jeg kigger ser siden slet ikke ud som før - har du rettet på den, eller er det fordi der har lagt en cookie fra siden, som den så ud før?
Avatar billede jowii Nybegynder
14. november 2006 - 18:23 #7
Hvis du ikke vil videre, skal du lukke dit spørgsmål :-)