Avatar billede techiman Nybegynder
29. september 2006 - 21:49 Der er 4 kommentarer

Ændrer sprog i Windows XP

Hej Eksperten

Jeg bruger Windows XP. Alt står på engelsk. Det kan jeg ikke lide, så jeg vil gerne ændre sproget til dansk. Hvordan gør jeg det?

Hilsen Anders
Avatar billede anoz Nybegynder
29. september 2006 - 21:55 #1
Der er ikke så mange andre muligheder, end at investere i en dansk versin af windows xp... desværre!

mvh
anoz
Avatar billede kentn Nybegynder
29. september 2006 - 22:57 #2
Jeg har engang solgt en LG notebook. der medfølgte der en cd som skulle køres på den pre installeret maskine som var englisk. Den ændrede sprog til dansk, svensk, norsk ja jeg tror der var flere sprog. Men ved ikke om den kun funkede til den maskine.
Avatar billede ducks Nybegynder
29. september 2006 - 23:09 #3
Jeg har set at man til Windows XP Media Center Edition (den første) kunne købe en CD der ændrede sproget til dansk fra engelsk
Avatar billede hcma Novice
29. september 2006 - 23:45 #4
det er kun MUI-udgaver man kan skifte sprog på, og de koster kassen (benyttes mest af multinationale firmaer)