Avatar billede morgel Nybegynder
29. september 2006 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fullrate zyxel til linksys router

Hej,

problem: har et zyxel prestiges 200 seriesmodem som jeg har gennem Fullrate.Ingen problemer når jeg kobler på nettet gennem det modem.Mennår jeg vil tilslutte min Linksys router, så jeg kan fåflere computerepå nettet, så kan linksys routeren ikke få wan forbindelse. Jeg kan se at 100/10 knappen på Zyxel modem'et ikke lyser orange som det ellers gør når jeg kobler direkte på det, men i stedet lyser det grønt når jeg tilslutter linksys routeren.

Hvordan får jeg linksys routeren til at virke med zyxel modem'et?
Avatar billede morgel Nybegynder
30. september 2006 - 20:56 #1
Har selv ordnet det. Lukker og slukker!
Avatar billede reffak Nybegynder
04. oktober 2006 - 20:45 #2
jeg har samme opsætning og samme problem...hvad gjorde du?
Avatar billede morgel Nybegynder
05. oktober 2006 - 10:04 #3
Yes ok, - det var ganske enkelt fordi at jeg havde sat netkablet fra zyxel modem'et i wan porten på linksys'en. Sæt i stedet stikket i uplink porten på linksys'en, så virker det. Det gjorde det hos mig!
Avatar billede reffak Nybegynder
07. oktober 2006 - 23:31 #4
samme her. Tak for hjælpen!