Avatar billede silas Nybegynder
29. september 2006 - 12:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sammenkobling af 2 internet forbindelser

Ohøj,

jeg har pt. en 2/2mbit som er indlagt i det lejlighedskompleks jeg bor i, og eftersom den kører drøn elendigt, har jeg bestilt en 8mbit/512kbit adsl forbindelse. Nu er det så jeg tænker, kan jeg smide begge linjer, enten i en router, eller i 2 netkort i maskinen og så bundle? Og hvordan fungere det i praksis, når min 2mbit begynder enten med svartider på 1000 eller helt dør? Bliver det alt i alt noget rod der ikke kan betale sig?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
29. september 2006 - 12:28 #1
du kan ikke bundle dem nej, der findes routere (og linux bokse) der kan det du søger, men de er ikke helt billige (de færdiglade løsninger), linux boksen kan du selv lave, men kræver noget viden, og en ekstra maskine.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:34 #2
brug for mere hjælp ?
Avatar billede silas Nybegynder
28. januar 2007 - 20:53 #3
nej det var egentlig det, selv om det er et trist svar :).