Avatar billede cobra20 Nybegynder
28. september 2006 - 17:25 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at lave et simpelt CMS i ASP.NET

Hej alle Eksperter

Jeg har brug for at få lavet et nyheds system i form af et cms system som skal kunne følgende...

- Alle artikler arkiveres i en database (Access)
- En person skal kunne indtaste egen artikler, som så skal udkomme når artiklen er blevet godkendt af administratoren og de skal kunne køre i den periode administratoren vælger.
- Reklamebannere skal kunne lægges ind af en administratoren Som så kan vælge hvilken periode bannerne skal køre i.

Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig med denne opgave. Jeg har deadline om 1.5 uge.

Med venlig hilsen

Henrik
Avatar billede hmm10 Nybegynder
28. september 2006 - 17:53 #1
Lyder til, at du har lidt småtravlt ;)
Har du lavet noget indtil nu, som du har problemer med?
Avatar billede cobra20 Nybegynder
28. september 2006 - 18:10 #2
Nej det har jeg ikke men har du lyst til at hjælpe...Please
Avatar billede 2c Nybegynder
01. oktober 2006 - 01:29 #3
Du kunne som alternativ tage at kigge på nogen opensource weblogs.

http://wordpress.org/
http://www.s9y.org/

De kan det du efterspørge, omend det måske er lidt besværligt at ligge reklamer ind. De to jeg har linket til er også med php og mysql. Jeg ved ikke om det gør noget?