Avatar billede benson Nybegynder
28. september 2006 - 10:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flytte vedhæftede filer til Lotus Notes Dokumentarkiv

Hejsa !

Hvordan flytter jeg nemmest vedhæftede filer i en mail, til Lotus Notes Dokumentarkiv.
Jeg kan nemlig ikke bare trække og slippe.

Jeg er ny i notes og temmelig "lost"

Benson
Avatar billede leif Seniormester
28. september 2006 - 10:09 #1
Copy & Paste ?
Avatar billede leif Seniormester
28. september 2006 - 10:19 #2
Lad os sige jeg har en vedhæftning jeg skal flytte fra min mailbox til et fælles Arkiv system, Højreklikker jeg på den vedhæftede fil og vælger Copy (Kopier) og når jeg så står i det felt i Arkiv systemmet hvor den skal ligge højreklikker jeg og siger Paste (Sæt ind).

Jeg bruger en Engelsk version af Notes så jeg ved ikke hvad de hedder i en Dansk version.
Avatar billede benson Nybegynder
28. september 2006 - 22:49 #3
HA ha håber dælme det er løgn at det er så simpelt :D
Men jeg kan desværre først prøve på mandag, når jeg er på kontoret igen.

Benson
Avatar billede leif Seniormester
28. september 2006 - 23:01 #4
benson -> Det er sådan jeg gør til mine systemmer.

Nu kender jeg ikke direkte en Database som hedder Lotus Notes Dokumentarkiv, men skulle undre mig at der er noget som gør at du ikke kan gøre det som ovenstående.
Avatar billede benson Nybegynder
10. oktober 2006 - 11:14 #5
Øv øv øv Det virkede ikke. Det kunne ikke lade sig gøre :-(
Avatar billede leif Seniormester
10. oktober 2006 - 20:35 #6
Ved du om det er noget selvudviklet system eller ?
Avatar billede benson Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:58 #7
Ja det er det nok, det er kommunalt
Avatar billede leif Seniormester
10. oktober 2006 - 21:55 #8
Så er det sikkert, men har du så ikke en IT afdeling som kan fortælle om du kan gøre det nemmere ?
Avatar billede benson Nybegynder
22. februar 2007 - 11:11 #9
øv øv lukker spørgsmål tak for indsatsen