Avatar billede mickeyras Nybegynder
27. september 2006 - 18:23 Der er 4 kommentarer

Findes der stadig sms sendere som er gratis OG SOM VIRKER

Hey alle

Nogen der ved om der stadig findes sms sendere som VIKER og er gratis

Der er masser af sider, men det virker ikke rigtig.. Bla. Coolsms.dk o.lign!
Avatar billede coderdk Praktikant
27. september 2006 - 18:34 #1
Jeg ledte på et tidspunkt også, men fandt ingen. Så jeg købte en spand SMS'er fra www.easysms.gr - det virkede fint, men de havde problemer med ÆØÅ...
Avatar billede black-vise Nybegynder
27. september 2006 - 23:48 #2
Avatar billede newts Nybegynder
01. oktober 2006 - 13:53 #3
Der er ikke nogen steder du kan sende gratis, sådan direkte, mere....men...
Hvis du er telia kunde, kan du modtage emails som sms beskeder.
Jeg har f eks selv en hjemmeside hvor mine "kunder" kan sende sms'er til mig.
se et eksempel på:
http://www.new-odense.dk/sms/sms.htm
Der er ikke nogen af de andre udbydere der kan det. Jeg HAR prøvet dem alle.
Venlig hilsen Niels Erik Winther
Avatar billede abruscato Nybegynder
03. oktober 2006 - 00:43 #4
www.tekstbesked.dk og www.enova.dk/sms er gratis og virker til Telia-abonnementer.