Avatar billede peterpeter Seniormester
27. september 2006 - 11:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tekstbesked fra bærbar pc til Nokia videre som SMS

Hej Hej

På mit arbejde har jeg:
- En Nokia mobiltelefon model 6021 med Bluetooth og alt muligt andet.
- IBM T43 bærbar med bluetooth med mere...

Jeg sender en del SMS'er og vil gerne kunne skrive dem på computeren og så bare trykke send - hvorefter de overføres til mobiltelefonen, der så sender SMS'en

Så er jeg fri for at sidde og trykke løs på selve mobil'en, når jeg skal skrive beskeder....

Jeg har hørt, at der findes et lille Nokia Freeware program til dette !!

Er der nogen der kan hjælpe mig ??

Tak
Avatar billede praetorian Nybegynder
27. september 2006 - 11:07 #1
Du skal bruge Nokia PC Suite, derigennem kan det gøres. Alternativt kan MS SMS Sender bruges, men den kan desværre kun sende 160 tegn af gangen.
Avatar billede peterpeter Seniormester
27. september 2006 - 11:28 #2
Nokia PC Suite ??
Hvor finder jeg det ?? Koster det noget ??

...undskyld, men jeg er lidt grøn på dette område ???

- og tak for hjælpen.
Avatar billede praetorian Nybegynder
27. september 2006 - 11:32 #3
http://europe.nokia.com/A4144907 <-- der kan du hente Nokia PC Suite. Du bladrer bare ned til din telefonmodel og så henter du den version der passer med din telefon.

Og nej det er helt gratis :).