Avatar billede winden Nybegynder
26. september 2006 - 19:56 Der er 6 kommentarer

Black out for min computer

Jeg har spillet Emipre Earth 2 og har installeret det på en ny computer. Men efter 30min slukker computer bare :( Har prøvt at geninstallere det to gang.

Er der nogen som har nogen forslag til hvad jeg kan gøre :D
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. september 2006 - 20:04 #1
dit grafikkort bliver for varmt, rens computeren for støv..

En helt ting.. det er en total forkert kategori du valgt, den bliver brugt til foreslg til ændringer på Eksperten.dk...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. september 2006 - 20:05 #2
en helt anden ting... sorry.

Så du er velkommen til at lukke dette spm, og oprette det igen, i en mere rigtige kategori.O)
Avatar billede winden Nybegynder
26. september 2006 - 20:15 #3
Ups... sry. Er lige begyndt på det her :P. men tak :D
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. september 2006 - 20:25 #4
helt ok..O)

har du fået støvsuget blæserne i din pc.?
Avatar billede hcma Novice
26. september 2006 - 23:09 #5
winden >>  velkommen her på eksperten.dk.
du bør læse denne side vedr. eksperten.dk  http://expfaq.dk/  da der står en masse praktiske ting om hvad og hvordan ......

og som -bartfreak helt rigtigt skriver, er du kommet til at oprette dit spørgsmål i den forkerte kategori. Du vil have langt større chancer for at få kvalificeret hjælp hvis du opretter spørgsmålet i http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/

for at lukke denne tråd, skal du selv lave et svar og så bagefter hoppe helt ned til venstre -> marker dit navn og tryk så på accepter
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 17:31 #6
lig selv et svar, og accepter det. Ved at markere dit eget navn i den lille boks, med musen..O)