Avatar billede peder77 Nybegynder
26. september 2006 - 17:21 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

lille cms flash ting

Hej.

Jeg har lavet en lille hjemmeside for en ven.
Han vil gerne have mulighed for selv at kunne ligge simple nyheder ind på siden.

Jeg tænker på om der findes nogle små CMS systmer som nemt kan ligges ind i en eksisterende side.

Det eneste jeg har behov for er at min ven kan redigere en enkelt tekst, via en html editor. og uploade den således at den kan ses på siden.

Håber i kan hjælpe mig.
Vh
Peter
Avatar billede lyden Nybegynder
26. september 2006 - 17:53 #1
Din ven kan investere i nedenstående, det funker optimalt og er nemt at integrere!

http://www.flashloaded.com/flashcomponents/fcms/?id2=home

(så vidt jeg ved, findes der ikke på nuværende tidspunkt noget gratis source)
Avatar billede lyden Nybegynder
26. september 2006 - 17:54 #2
Men hvis det bare er en enkelt side eller to i ny og næ, kan du vel bare have et par dynamiske tekstfelter han kan opdatere!
Avatar billede peder77 Nybegynder
27. september 2006 - 13:30 #3
tak for linket lyden.
Svar hvis du vil have points.
Avatar billede lyden Nybegynder
27. september 2006 - 14:48 #4
Næææ, behold du bare dem!
Avatar billede mesterhjernen Nybegynder
27. september 2006 - 15:38 #5
der ligger 1 eller 2 på sepirioth.it som virker og er gratis :-)
du skal bladre den igennem for at finde dem...
Avatar billede flashdevil Nybegynder
28. september 2006 - 23:13 #6
Avatar billede peder77 Nybegynder
14. oktober 2006 - 23:37 #7
Flashdevil. Den ser spænende ud. Jeg har ikke brugt den. Men vil overveje det en anden gang. Svar hvis du vil have points.