Avatar billede juhutsu Nybegynder
26. september 2006 - 12:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Underlige tegn kan IKKE få dem væk

Pludselig er der nogle underlige node lignende tegn i mine emails når jeg opretter nye. De fucker hele min email op, men folk jeg sender til kan ikke se dem.... Jeg har ikke været inde og rode i noget, men må være kommet til at klikke på et eller andet. Og nu bliver jeg snart sindsyg.
Kan finde tegnet under Vis i Word. Og jeg bruger word som editor i outlook, men jeg kan BARE IKKE finde lortet i outlooks opsætning. Og tegnene er IKKE i nye word dokumenter.. Prøvede at kopiere og indsætte tegnet her, men det visses heller ikke her... Hvaaaaa, er der en flink en der kan hjælpe???

Mvh Jan
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2006 - 13:01 #1
Det samme node-lignende tegn burde være i værktøjslinien, når du skriver en ny mail.
Klik på den, og de forsvinder.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2006 - 13:03 #2
Hvis ikke værktøjlinien vises, klik på Vis -> Værktøjslinjer -> Standard
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2006 - 13:07 #3
Du kan også gå via:
Funktioner -> Indstillinger -> Vis -> Under "Formateringsmærker" fjernes alle flueben.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. september 2006 - 14:01 #4
Hvis det ligner et "q", er det nylinie-ikonet.. Det viser dig hvor du har lavet "ny linie" (trykket på ENTER knappen)..

Det har ikke noget med formatering at gøre.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. september 2006 - 14:02 #5
Det ligner et dobbelt "q" og mørk i venstre side?

Hvis det er det, skulle du kunne fjerne det igen med CTRL+SHIFT+8... dvs "CTRL ("..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. september 2006 - 14:06 #6
Hvis det er det jeg snakker om, kan du få en værktøjsknap frem:

1) Højreklik på værktøjslinien
2) Vælg "Tilpas..."
3) Klik på fanen "Kommandoer"
4) Marker "Vis" i venstre side af vinduet
5) Hiv "Vis alle" (se ikonet til venstre for teksten) fra højre side, og til din værktøjslinie.

Men det er nok hurtigere med CTRL+SHIFT+8, hvilket svarer til "CTRL+("..
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2006 - 14:11 #7
thesurfer >> Yes, lige nøjagtig dette tegn fjernes på den måde jeg har beskrevet.  :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. september 2006 - 14:14 #8
vejmand> Ahh.. :-)
CTRL-genvejen er bare nemmere.. eller som en knap på værktøjslinies.. det ville nok hjælpe en del, da man så kan se ikonet..
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2006 - 14:24 #9
Det var også derfor jeg skrev min første kommentar, jeg har den nemlig i værktøjslinjen.
Men det er måske ikke standard?
CTRL+SHIFT+8 kendte jeg ikke, og det virker faktisk heller ikke hos mig.  :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. september 2006 - 14:40 #10
vejmand> Hehe.. det lykkes mig (på mystisk vis) at overse de første 2 indlæg.. :-)
Avatar billede juhutsu Nybegynder
27. september 2006 - 00:56 #11
TAAAAAAAAAAAAK
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2006 - 03:11 #12
Velbekomme, og tak for point.  :-)