Avatar billede tobias_jul Nybegynder
25. september 2006 - 22:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

.AVI (med DivX codec) til .AVI

Har hentet nogle video ned i .AVI format men de tager lang tid at få til at afspille, så ville høre om der er et program der kan lave .AVI (med DivX codec) til .AVI filer?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
25. september 2006 - 22:50 #1
Brug lige denne freeware VLC Media Player:

http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede icebreaker Nybegynder
25. september 2006 - 22:54 #2
Som sagt brug vlc.. hvis det er filen du vil ændre så hent video sub. Hvis det er windows media player du vil have codecs til, så dén kan afspille filen, så hent nogle codecs. Skriv lige hvad du lyster, så kan jeg give dig nærmere instruktioner. ;)
Avatar billede lasserasch Juniormester
25. september 2006 - 22:54 #3
Se på www.vcdhelp.com

Under "Tools" linket i toppen, finder du alle mulige værktøjer, som kan klare forskellige video/konverterings opgaver for dig! Og mange af dem er freeware...

Er et kanon godt site synes jeg! Bruger det ofte selv!

/Lasse
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
26. september 2006 - 10:47 #4
vil gerne lave AVI filen (med DivX codec) om til en normal AVI fil/konvertere den

.. tjekker lige forslagene
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
26. september 2006 - 17:32 #5
hmm kan umeldbart ikke finde noget.. kan du finde noget icebreaker??
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
12. oktober 2006 - 19:12 #6
har prøvet med WinAVI som virker perfekt..