Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2006 - 22:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

utydelig tekst i spil

Jeg har købt LEGO Star Wars ll til min søn.
Spillet kører fint, men visse steder i spillet kan man ikke læse teksten da den er ret utydelig.
Jeg har samme problem med Narnia spillet.

Jeg har et FX5600XT kort og 1024 Mb ram.
Avatar billede icebreaker Nybegynder
25. september 2006 - 22:40 #1
Hmm.. jeg ved ikke om det er det der er problemet, men har du prøvet at ændre på opløsningen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2006 - 22:42 #2
Ja, men man kan allerede se det inden spillet starter.
Har prøvet a tage et screenshot, men får kun sort skærm :(
Avatar billede icebreaker Nybegynder
25. september 2006 - 22:45 #3
Hva mener du med at man allerede kan se det? Skriften? Prøv at se ændre opløsningen inde i spillet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2006 - 22:49 #4
men har du prøvet at ændre på opløsningen?
Kommentar: john_stigers
25/09-2006 22:42:02 Ja, men man kan allerede se det inden spillet starter.

På det 1. billede der kommer frem, kan man allerede se problemet.
Har prøvet at ændre opløsning - har ingen effekt, da det er INDEN spillet starter :)
Avatar billede icebreaker Nybegynder
25. september 2006 - 22:51 #5
Ja undskyld hvis jeg virker lidt fatsvag, men for mig lyder det som om du ændrer opløsningen på selve computeren, og ikke spillet. :P Jeg ved det ikke.. har du hentet driver til grafikkortet? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2006 - 23:31 #6
Jeg kører med de drivere der fulgte med kortet pt.
Opdatering er forsøgt men da kortet er "halvgammelt" nytter det ikke med nye drivere - andre spil kører af H til - som f.eks. battlefield 2.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2006 - 23:31 #7
Altså - de andre spil kører ikke så godt med nye drivere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2006 - 22:01 #8
dong ding