Avatar billede cbadk Novice
25. september 2006 - 22:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ustabil linje hos TDC

Hejsa,

Jeg oplever fortiden merkant nedbrud i min linje.
Det er især uploaden der går meget ned engang i mellem.
Jeg har testen den med nogle testprogrammer og de viser meget ustabilitet.

Jeg hár forsøgt med en Counterstrike og engang i mellem(15 min) går alles ping i vejret og det medfør at det hakker for brugeren.

Har prøvet at koble modemet direkte til pcén men det hjælper ikke. Har også prøvet en anden frisk installeret computer. Det hjælper hellere ikke.

Nogle forslag til hvad det kan være?
Avatar billede cbadk Novice
25. september 2006 - 22:30 #1
Har en 2 M/Bit down og 512 Upload!
Avatar billede icebreaker Nybegynder
25. september 2006 - 22:47 #2
Har du noget download program kørende samtidig med.. her snakker jeg bitlord, limewire, bearshare, kazaa mm.? Ellers prøv at luk det ned.
Avatar billede lasserasch Juniormester
25. september 2006 - 22:57 #3
Har du kontaktet TDC? De kan ofte måle forbindelsen til dit modem inde fra dem, og se om der bliver sendt mange data af sted på bestemte porte eller noget!

/Lasse
Avatar billede gl.k. Nybegynder
25. september 2006 - 23:11 #4
Hent netlimiter 2 (freeware) fra nettet og kontroller din down- og upload. Hvilke prg. osv..
Din ny installeret PC kan have været i gang med at hente opdateringer allerede, så det siger ikke så meget her.

Har du allerede kontaktet TDC og spurgt dem?
Avatar billede cbadk Novice
25. september 2006 - 23:12 #5
yeps, jeg har kontaktet tdc i dag. De sender en tekniker ud. Men det er 2 gang de gør det, med samme resultat, at linjen stadig ikke helt funger( de har skiftet min stikdåse og ordnet en dåse uden for boligen)

Jeg har pt. ingen Peer to Peer programmer installeret!

/cbadk
Avatar billede cbadk Novice
25. september 2006 - 23:22 #6
ps. windows update er slået fra.
Avatar billede cbadk Novice
07. februar 2007 - 05:52 #7
lukket...skiftede til cybercity