Avatar billede andreas-p Nybegynder
24. september 2006 - 21:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Point systemet

Hej
Jeg kan bare ikk få point systemet til at virke. Jeg kan få Acceptere/Afvis kassen frem ved selv at skrive et svar til mit eget spørgsmål. Men når jeg så skal acceptere et svar så står der kun mit eget navn i den der kasse... Hvordan får jeg et andet navn til at stå i kassen ?!
Avatar billede norbert_ Nybegynder
24. september 2006 - 21:06 #1
Grunden til, at der ikke står nogle navne, er at ingen har lagt svar men kun kommentarer. Bed dem, som har svaret bedst på dit spørgsmål om at lægge et svar og du vil få vedkommendes navn i boksen.
Dette spørgsmål gives der ikke point for, da det er spørgsmål om Eksperten, og de er som regel gratis, så her må du selv lægge et svar og accepterer.
Avatar billede andreas-p Nybegynder
24. september 2006 - 21:09 #2
Ok mange tak :D
Avatar billede snowball Novice
24. september 2006 - 21:27 #3
Læs evt. lidt på http://www.expfaq.dk/ :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. september 2006 - 21:34 #4
.. har hjælperen, el. den som har hjulpet IKKE lagt et svar.. så bed dem gøre det.

De vil sikkert gerne ligge et svar, så de kan få nogle point.

Altså skriv.." lig et svar" i tråden. Dukker der ikke et svar op, så tag point selv.. som i dette spm..O)