Avatar billede punani Nybegynder
24. september 2006 - 20:11 Der er 4 kommentarer

MediaCenter og regionskoder

Hejsa,

Jeg sidder og skal til at se en film på mit mediacenter (dvd) og så brokker maskinen sig over at den ikke kan afspille denne region.... Jeg så en anden fra samme region i går uden problemer...
Nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder en crack, så jeg kan afspille alle dvd'er i mit mediacenter?

pft
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2006 - 20:17 #1
2. Regler for brug af Eksperten.dk

1. Det er ikke tilladt at:

7. spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:

2. alle former for cracks, NoCD-patches, modificerede copyright-beskyttede filer og lignende - med mindre filerne kan hentes fra producentens eget websted.

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede blackie Nybegynder
25. september 2006 - 08:47 #2
Der findes DVD region free http://www.dvdidle.com
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. september 2006 - 22:21 #3
Er ikke ekspert men mener ikke det er ulovligt at nulstille eller ændre regions-koden på ens DVD-drev... find modelnr. og søg på producentens side (eller gå ind i drevets egenskaber og se om det kan gøres der)... du kan muligvis også finde hjælp på videohelp.com (søg efter din model)
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. september 2006 - 22:22 #4
Mener også AnyDVD gør at regionskoder ignoreres, men er ikke 100% sikker...