Avatar billede itry Nybegynder
17. maj 2001 - 08:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

formularer

kan man på en eller anden måde få listet alle formularerne i excel op, således at man feks kan printe dem ud?
Avatar billede janvogt Praktikant
17. maj 2001 - 08:23 #1
Jeg går ud fra du mener formler?
Er det alle formler i et bestemt ark, eller er det generelt ALLE formler, som ligger i Excel?
Avatar billede sorensfar Nybegynder
17. maj 2001 - 08:29 #2
Hvis du starter hjælp, vælger fanebladet Indhold, går ind under Oprettelse af formler og revision af projektmapper og finder emnet Regnearksfunktioner, så kan du højreklikke på emnet og vælge udskriv. Så dukker en dialogboks op, hvor du kan vælge at få udskrevet både mappen OG alle undermapper.
Husk at komme papir i printeren *GG*
Avatar billede janvogt Praktikant
17. maj 2001 - 08:36 #3
Du kan gå ind i menuen under TOOLS > OPTIONS og vælge fanen VIEW. Her kan du i bunden afkrydse \"formulas\", og trykke OK.
Så vil der i stedet for værdier stå formler i arket.
Avatar billede itry Nybegynder
17. maj 2001 - 14:22 #4
I skal have tak for tipsene :-)
/itry
Avatar billede janvogt Praktikant
17. maj 2001 - 16:49 #5
Beklager du ikke kunne bruge det. ;-)