Avatar billede m_hansen Novice
24. september 2006 - 11:00 Der er 5 kommentarer

Konfigurer Outlook til at hente mails fra gmail.com

Det er formentligt bare mig der er et fjols. Jeg kan ikke finde ud af at konfigurere Outlook til at hente mails fra gmail - er der en der kan hjælpe mig med det. Tror problemet er den url jeg angiver - jeg ved heller ikke om det er en pop eller http.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2006 - 11:03 #1
Avatar billede leif Seniormester
24. september 2006 - 11:03 #2
Har du aktiveret POP3 adgang ved Gmail ?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. september 2006 - 11:04 #3
Du kan bede Gmail at videresende til Outlook.
I Gmail >indstillinger<videresend og pop.
Avatar billede m_hansen Novice
24. september 2006 - 11:24 #4
Har aktiveret pop3 adgang ved gmail. Hvad skal pop3 og stmp hedde på min Outlook konto
Avatar billede levich Nybegynder
24. september 2006 - 11:43 #5
pop.gmail.com
smtp.gmail.com

Du kan læse mere her: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?ctx=%67mail&hl=da&answer=12103